Så har jag nu sagt i från !

Så nu var det gjort, har sagt att han själv får ta hand om sina alla barn, jag ser inte efter dom mer. Det känns jävlig skönt måste jag få säga, men jag kommer få skit för det. Hans barn har som jag tidigare skrivit ingen uppfostran utan man har tillämpat fri sådan, i all ära friuppfostran men det fungerar inte på hans ungar i alla fall. Dom är mer vilda en tama tar allt dom kommer över både lösa ting och fasta. Varje gång dom varit här så måste vi gå igenom deras väskor samt kläder för att ta tillbaks det som dom tagit och inte är deras. Ändå så förnekar min sambo att hans barn är så, blir man trött eller blir man trött.Han säger att han känner dom, hur kan man känna någon som man inte knappt träffat på över 5 år?? Sedan dom skilde sig har han haft något av barnen någon gång bara, han vet inte vad dom gör, hur det går i skola om dom har kommpisar inte ens vad dom äter. Ändå så säger han när jag sagt något att det inte stämmer att dom inte gör så. När dom är här så arbetar han mellan 12- 13 tim per dag han träffar dom en stund på kvällen några tim. Han ser inte när dom sparkar efter djuren, inte låter dom vara utan är på dom och pickar hela tiden trots att jag säger till dom säkert ett 20-tal gånger per dag och låta bli.Hur dom ljuger och far runt, inte sitter när dom ska äta utan far upp och ned vid bordet. Jag kanske är hård men man ska fan i mig lära sig respektera andra, höra vad som sägs till en och kunna uppföra sig. Med andra ord vanlig jävla folkvett! Hur ska någon som inte fått lära sig respektera, lyssna osv kunna hantera ett vuxet liv? Kunna hantera ett arbete där någon säger vad som skall göras?! Men hans barn gör ju inget det vet han som inte träffar dom! Men nu så får han ta hand om det själv i alla fall och det är det samma som att han inte kommer ha dom alls. Så får jag skiten för det oxå ska ni se. Han säger att han inte tänker byta helger och ha dom när han är ledig för då är han aldrig ledig, har sagt att om man har barn så är man inte ledig.
Det är märkligt att man inte tänker sig för innan man skaffar så många barn, att man ska ta hand om dom och orka med dom. Jag får inte in i min skalle varför man skaffar så vansinigt många!? Det är ju lika med hans förra fru, hon pallar ju inte heller med dom uten domfår springa vind för våg och ingen koll alls. Är det snällt mot barnen???? Vad ger man dom för liv och start????
Nåja nu är det som det är med det och jag ser aldrig mer efter dom i alla fall.
Kram på er alla och ha ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0