Helgen över

Så var det måndag igen, jag har det så tråkigt här nere och längtar hem så fruktansvärt mycket, men den man jag lever med vägrar flytta på sig trots att han inte har något specielt som håller honom kvar här i denna håla.
Jo han har ju barnen men jag har ju också barn som bor 70 mil bort från mig, jag vill flytta närmare dom och tycker att vi kan bo mitt i mellan våra barn, men det är tok vägring från hans sida. Jag tror att det är så att han inte vågar flytta för att hans förra fru håller honom i ett gärngrepp, han vill inte lämna detta ställe för att han är rädd för henne och hens svärmor (förra). Det är fruktansvärt jobbigt för mig att försöka anpassa mig här, jag har levt i en stor stad hela mitt 42 åriga liv, jag lämnade det med allt vad det innebär,vänner,jobb, syster,föräldrar och mina barn som visserligen är vuxna men ändå.
Här nere har jag absolut inget, förutom ett gäng odrägliga ungar som jag ska ha hand om varranan helg mot min vilja. Sen är det det vi bråkar om hans ungar och förra fru hela tiden. Att han måste själv ta hend om dom eftersom han inte annser att dom är ouppfostrade och vidriga. Har sagt att han jobbar 12 tim om dagen när dom är här så han ser eller vet inte vad dom händer då. Men att han har dom väl för att kunna träffa dom och umgås med dom, så han kan byta helg och själv ta hand om dom. Nu sist i helgen så brakade det lös igen om hans ungar, har sagt att nu får det vara nog han får fixa med dom hur han vill för jag tar dom inte mer........!
Kanske är hemskt av mig men jag orkar inte med at tjata från det vi stiger upp tills dom lägger sig i 3 dagar,om dom åtminstonde lyssna men det är troligen svårt att lära om från att h en fri uppfostran till att plötslig lyda och lyssna.
Så jag hr haft en fruktansvärd tråkig,hemsk och värdelös helg. står inte ut här längre!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0