Suck

Fy nu vill jag bara hem till Uppsala, har verkligen lessnat på det här nu och har inte ens lust att försöka mer. Varför har det blivit så här? ja det är väl mycket för att min sambo inte kan se andras behov utan att hans alltid ska gå i första hand. För att han ljuger mycket, inte talar om saker för mig, att det aldrig blir något av hans löften, att vi inte en enda gång har fått en egen helg för oss själva utan hans 19 åriga son alltid är här, för att hans 19 åriga son ringer så fort vi inte är hemma och frågar var ni är när vi kommer osv. Och för att det alltid är en massa jävla bortförklaringar på allt och för att så fort jag säger något vad som hellst är det fel. I dag ex så har det ju kommit en del snö inte mycket men det är vitt i alla fall. Jag sa att det var nog ca 3 cm uta, men då måste han naturligtvis direkt säga att det är 4 cm. Visst det är löjligt att irretera sig på en sån sak, mengrejen är att det alltid är så. I går tex så sa jag att det är väl bättre att hans son är hemma o pluggar i stället för att vara ute och renna på kvällarna eftersom han inte klarade historia,matte och inte lämnat in en uppgift i tid eftersom den inte är klar. Då började han direkt med att han skulle få göra det nästa termin och sånt, men sa jag det blir ju bara mer för han och göra när det hela tiden skjut upp , de prov som ligger på framtiden flyttas inte på bara för att din son inte är hemma o pluggar och klarar proven direkt. Men det var givetvis fel så var det ju inte.  Så är det med allt.
Vet ni jag är såååååå himmla trött och less på min sambo så jag kan trist nog spy på han. Snacka om att blunda för sanningen. Det är samma med hans övriga ungar han har 6 barn 4 av dessa har utretts för adhd och fått dignosen den 5 ska väll oxå utredas. Men dessa utredningar är gjorda på ett besök hos en psykolog inte mer. Jag har sagt till min sambo att dessa utredningar är jätte stora och tar jätte lång tid med en massa träffar med olika. Och att om man uppfostrar dom i stället så försvinner diagnosen i ett nafs. Men ne det är inte så. Hur stor är risken att få 5 av 6 med adhd????? inte så stor.

TRÖTT BARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0