så var det med det

Jaha ja så var man här igen då, nere hos en så kallad sambo. Fy fan. Vi hade sagt att vi skulle sätta oss när jag kom ner och skriva ner vad hur vi ville ha det och tillsammans komma fram efter det till hur det ska va. Han var med på det, tror du det hände då? inte då utan då var han underbara kära tv viktigare så han satt där och skyllde på att han skulle jobba i morgon (som i dag). Jaha sa jag då och den är det nyår och sen ska jag på bio och sen jobbar jag oc´h sen du igen när ska vi göra det då tycker du? var min fråga då till honom.Jag sa att jag skiter i det här nu är inte ditt intresse större så är inte mitt heller det, då får det vara. Jag gick och duscha och la mig, han kom efter en stund och vi skulle ha sex tycker han, mitt i akten så svävar hans förbannade 19 åring in och jag tpp lusten helt. Så det fick vara, så är det alltid hans son svävar in och hr inte någon som hellst respekt för att det finns vuxna som har sex (sonen bor över garaget inte inne) men sk in varend jävla kväll och äta eller något annat. Så har jag det alltid och min förbannade sambo fattar inte att det inte är det mest upphetsande som finns när ungar svävar in mitt i och att jag tappar lusten. Då är det mitt fel. SPYR på allt .
Men annars har min jul vart helt sjuk underbar med min familj och ja har bott hos både min dotter och min son. vi har haft det jätte härligt.
Längtar hem till dom så det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0