Fortsatta problem

Jaha ja så fortsätter då problemen hopa sig här nere, mitt jobb ska ut annoseras och jag får inte söka det eftersom jag inte har en fast anställning i kommunen, så där rök min inkomst och jobb här nere är nästan en omöjlighet att lyckas få. Fördelen med det är att jag blir tvungen söka jobb hemma och då kommer jag i alla fall här i från. När jag tala om det för min sambo så säger han, du tänker så konstigt! Så ville jag då veta hur han menade men som vanligt kunnde han inte säga hur, så jag sa bara att man är ju tvungen söka jobben där dom finns o här finns inga. Jag säger till min sambo att han själv får stå för försörjningen av hans barn jag har egna och har inte råd med hans oxå, tänker jag konstigt igen tycker han då. Kan jag förstå att han tycker eftersom han har inte råd men det har inte jag heller att försörja hans och mitt som jag har plikt att göra i ett halv år till. Men det skiter jag i om han har eller inte hans ungar får han ta hand om själv, skulle han ha tänkt på innan han skaffa 6 st. Dom ska försörjas och tas om hand om oxå. Har dom båda missa. Så har hans förra fru sökt någon fond för ungarna var av den ena tydligen gått i dotterns namn och då tycker man att det är hennes pengar, möjligt att det är så eftersom dom är sökta i hennes namn, och så är det då ett jävla liv om det nu. Det suger!!!!!

Kram på era alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0