En mycket sjukmänniska

Min sambos förra fru är inte frisk i sitt huvud, Om det som kommer fram är sant är det fruktansvärt. Men o andra sidan så finns det någon form av sanning i det eftersom det är en uppsjö med anmälningar som kommer på vanvård på deras barn. Och ndra sidan kan jag som mamma och medmänniska inte förstå hur han min sambo resonerar när han låter det ske utan att lyfta ett finger för att stoppa det. Han själv orkar inte med barnen, vilket jag förstår för dom har en fri uppfostran och är helt jävla sjövilda, men som jag sa till han om inte du kan och orkar din förra fru inte klarar av och vara mamma så får ni ju se till att det finns ett fosterhem åt dom som klarar av dom så dom får ett bra liv. Men till svar fick jag nej jag vill inte ha dom på fosterhem inte någon normal sätter sina brn på det. Möjligt men inte någon normal låter med öppna ögon sina barn ha ett helvete hellet utan en normal förälder vill väl sina barn det bästa och att dom ska få en bra star i livet klara skolan så dom kan få möjligheter till arbete osv. Men inte dom här. Utan man ser då heller att det går åt helvete. Den ena killen är 12 år kan inte läsa,skriv eller räkna, dom andra som är yngre har samma problem. Hur i helvete ska man kunna få ett bra liv när man inte klarar av det ens???? Dom får inte ordentlig mat, skitiga, trasiga kläder. Ute utan ytterkläder, ute sent, själ saker osv.....
Kummla här har ni ett gäng nya aspiranter om några år..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0